söndag 30 november 2014

Nya Art Gallery

OSCAR FREYRE
Art Gallery



Bloggen OF Art Gallery är indelat i decennier på den övre menyraden.
På höger spalt finns det länkar till mitt konstnärs-CV, events och utställningar på gång, mina tidigare utställningar i kronologisk ordning, shopping, mina väggmålningsjobb och mycket mer.
Tag gärna kontakt med mig om ni undrar om något eller vill besöka mig om ni önskar beställa en målning!
Min epost: oscar.freyre@yahoo.se
Jag har min studio i Midsommarkransen, Stockholm




Augusti 2019. Foto: Charles Camarra 


Från 1;a november 2023:
Restaurang Bistro Telefonplan återinvigs med 15 av mina målningar på dess väggar! 

Bild tagen på restaurang Bistro Telefonplan nov 2023


Restaurangägaren till Bistro Telefonplan beställde en målning som levererades den 3 januari 2024


 
****************** 



"David Bowie" olja 80x80cm målad 1999
köpt av konstföreningen Cap Gemini 2005



 Nyheter!
2023
I år lanserar jag mitt nya musik-quiz-brädspel MusikGeniet
MusikGeniet har fått en egen sida här på bloggen, ni hittar den på höger spalt.






****************





Copyright: Oscar Freyre
 Bloggen startades 2014-11-30


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar